2013. január 30.

ÁFA-kulcsok az Európai Unióban, 2013. január

Az Európai Unión belül a legmagasabb ÁFA-kulcs Magyarországon van 27 százalék, a legalacsonyabb Luxemburgban 15 százalék 2013. januárban. Az EU átlaga 21,24 százalék. 
  • Magyarország - 27 százalék,
    • Dánia - 25 százalék,
    • Svédország - 25 százalék,
  • Finnország - 24 százalék,
  • Románia - 24 százalék,
    • Görögország - 23 százalék,
    • Írország - 23 százalék,
    • Lengyelország - 23 százalék,
    • Portugália - 23 százalék,
  • EU-átlag - 21,24 százalék,
    • Belgium - 21 százalék,
    • Csehország - 21 százalék,
    • Hollandia - 21 százalék,
    • Lettország - 21 százalék,
    • Litvánia - 21 százalék,
    • Olaszország - 21 százalék,
    • Spanyolország - 21 százalék,
  • Ausztria - 20 százalék,
  • Bulgária - 20 százalék,
  • Egyesült Királyság - 20 százalék,
  • Észtország - 20 százalék,
  • Szlovákia - 20 százalék,
  • Szlovénia - 20 százalék,
    • Franciaország - 19,6 százalék,
  • Németország - 19 százalék,
    • Ciprus - 18 százalék,
    • Málta - 18 százalék,
  • Luxemburg - 15 százalék
ÁFA kulcsok a Visegrádi országokban

ÁFA kulcsok Nyugat-Európában

ÁFA kulcsok a környező országokban


Adatok forrása: KPMG

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Azonnali RSS-értesítésre feliratkozás*

Feliratkozás itt >>
(*Mi az RSS? Lásd oldalt videón)

Napi hírlevélre feliratkozás

Írja ide e-mail címét:

Kulcsszavak

2005 (34) 2006 (27) 2007 (114) 2008 (198) 2009 (160) 2010 (88) 2011 (179) 2012 (632) 2013 (716) 2014 (368) adalékanyag (1) adminisztráció (1) adomány (1) adó (3) Aegon (15) AGB Nielsen (57) AGNB (1) agrárium (53) Agrármonitor (5) ajándék (13) akciók (4) akciós újság (5) AKI (9) Aldi (3) alkohol (18) alma (1) AMC (5) Amerika (4) Antenna Hungária (1) Aon Hewitt (3) arculat (1) Artisjus (1) ASI (1) Atradius (1) Auchan (1) Ausztria (7) autógumi (3) Autókölcsönzés.hu (1) bab (1) bank (10) bankkártya (21) Bankmonitor (7) Banknegyed (1) baromfi (8) barát (3) befőzőszer (1) BellResearch (4) benzin (17) benzinkút (1) beruházás (12) betegség (3) bevásárlóközpont (5) BGF (5) bio (8) Bisnode (8) biztosítás (27) BKF (1) BMI (1) Bookon (1) bor (23) borjú (1) Bormarketing (1) Bosch (6) Boston Consulting Group (1) BTH (1) Budapest Alapkezelő (1) Budapest Bank (5) burgonya (5) bárány (1) bútor (1) búza (1) büfé (1) C und A (1) cafeteria (1) Carat (3) CBA (1) CBRE (1) cereália (2) CIB (7) cigaretta (1) cipő (1) citromlé (1) ClientFirst Consulting (4) CME (1) Coaching Team (1) Coface (2) Cofidis (7) Colliers International (1) convenience (1) Coop (1) Cora (1) Corvinus (6) családok (20) Csehország (4) csokoládé (14) csomagolás (7) CSR (2) cukor (2) cukorka (3) cékla (1) címke (3) Datahouse (2) DE (40) decilisek (1) Deloitte (6) Devise (1) dezodor (5) DIMSZ (1) diploma (6) direkt marketing (2) diszkont (5) divat (1) diák (5) dm (2) dohányzás (9) drogéria (3) Dun and Bradstreet (1) Duna House (17) dízel (5) easyJet (1) Ecostat (1) EgoMedia (1) egészség (24) egészségügy (14) EKB (1) eladáshely (2) ELTE (2) elégedettség (1) EN (8) energiaital (11) ENSZ (1) eper (1) Ernst and Young (1) Erst and Young (3) esemény (11) EUFIC (1) Európa (59) Európai Unió (130) EY (1) Fanta Trendriport (4) felnőttek (6) felvásárlási ár (6) Femina Media (1) fenntartható fejlődés (1) fesztiválok (5) FHB (1) fiatalok (70) fizetés (9) fmcg (12) fogamzásgátlás (1) fogkefe (3) fogkrém (3) foglalkoztatás (58) fogyasztás (115) fogyasztó (6) fogyókúra (4) Ford (3) Formatex (2) Franciaország (1) friss húskészítmények (8) Fundamenta (1) funkcionális élelmiszer (1) férfiak (14) főzés (1) fűszerek (4) gabona (13) gasztronómia (2) gazdaság (30) GDP (14) Gemius (1) Generali (18) Genertel (2) GeoMarketing (1) GfK (241) GKI (7) GKI-EK (1) GKIeNET (2) Goodyear (1) grafikon (12) Grayling (1) Groupama Garancia (4) Growth Reporter (1) GVH (2) GVI (2) gyerekek (21) gyártók (3) gyógyszer (8) gyógyszertár (2) gyümölcs (19) gyümölcsjoghurt (2) gyümölcslé (10) gázellátás (1) gázolaj (7) GÉMOSZ (2) hal (8) Happybox (1) Használtautó (2) Hay Group (1) Head and Shoulders (1) Hegyközség (1) Hipercom (1) hipermarket (6) HOA (1) Horvátország (2) Hotel.info (1) hulladék (1) házasság (2) háziállat (1) háztartási papíráruk (5) háztartási vegyiáru (18) háztartások (107) Háztartáspanel (35) hírnév (1) hús (9) húskészítmény (9) Hússzövetség (1) Húsvét (17) hűtőgép (3) IAASTD (1) IAB (1) IBM (1) idősek (12) IKT (1) IMAS (1) import (1) infláció (25) infografika (34) informatika (1) Infrapont (1) ING (4) ingatlan (25) innivaló (2) innováció (2) internet (7) intervenció (1) ipar (58) IPF (1) Ipsos (72) iroda (8) iskola (4) jeges tea (2) Jobline (4) joghurt (6) juh (3) játék (3) Játéknet.hu (1) jégkrém (6) Jófogás (1) jóllét (3) jövedelem (29) K and H (2) K+F (5) KandH (10) Kantar Media (8) kapcsolatok (2) karalábé (1) karfiol (1) Karácsony (34) Kearney (1) kecske (2) kefír (1) keksz (4) Kelly Services (3) kenyér (5) kereset (48) kereskedelem (133) Kereskedelmi Analízisek (9) kereskedelmi márka (33) kereskedő (1) kertészet (1) kerékpár (5) kiadások (16) Kidcomm (1) Kirowski (1) kiskereskedelem (22) kiskereskedelmi cenzus (5) Kiskereskedelmi Index (154) kommunikáció (3) Konferenciajegy.hu (1) konzerv (1) Kopint-Tárki (8) korfa (3) kozmetikum (21) KPMG (3) KSH (921) kukorica (3) kultúra (9) KutatóCentrum (19) Kutatópont (11) káposzta (2) kávé (11) képzés (18) kézápoló (2) Kód (8) könyv (1) könyvtár (1) környezetbarát (9) környezetvédelem (4) körte (1) közlekedés (14) közterület (2) középkorúak (1) közétkezés (1) külföldiek (9) lakos (11) lakás (62) Lakásfókusz (1) Laurus (1) Leaflet Monitor (1) Lealkudtuk.hu (1) LeasePlan (4) lejárati idő (1) lencs (1) Lengyelország (1) LG (1) Lidl (2) lisztérzékeny (1) láncok (9) létminimum (3) létszám (1) MABISZ (2) macska (1) MAF (1) magyar (10) Magyar Fürdőszövetség (1) Magyar Turizmus (4) Manpower (4) margarin (2) marhahús (4) marketing (6) Masmi (1) MasterCard (11) Match (1) Matehetsz (1) MATESZ (1) MCC (1) Mediameter (3) Medián (16) megfázás (1) megyék (1) melegvíz (1) MEME (1) MGE (5) MGKKE (1) MHM (1) MI (1) mikulás (10) MillwardBrown (2) minimálbér (4) MLE (1) MMC (1) mobil telefon (9) mosogatószer (2) mosószer (1) mozgás (1) mozi (3) MRSZ (5) MTA (1) munka (27) munkanélküliség (53) munkavállalás (42) mák (1) márka (22) márkahűség (5) márkaérték (1) média (38) MédiaQ (2) méz (1) müzliszelet (1) műszaki (7) Nagy-Britannia (1) Nagybani Piac (2) napozás (2) napraforgó (1) nemek (2) Nemzeti MédiaAnalízis (3) nemzetközi (7) Nestlé (3) nevek (1) Nielsen (303) NMHH (1) nonprofit (1) NRC (12) nyaralás (22) nyelvvizsga (6) nyersolaj (1) nyomtatás (1) nyugdíjasok (20) nyúl (1) nápolyi (2) Németország (24) népesség (72) népszámlálás (47) nők (31) OECD (2) OEI (2) OFE (1) OGYEI (13) OIaszország (1) oktatás (11) október (4) olaj (2) olimpia (5) online (2) Opten (1) Oroszország (2) ORTT (1) orvos (4) orvoslátogatók (1) OTC (8) OTP (6) Otthon Centrum (3) OÉTI (1) paprika (2) paradicsom (2) patika (3) PBA (1) pelenka (1) penetráció (1) Penny Market (1) petrezselyem (1) pezsgő (5) piac (2) piackutatás (15) Piackutatások.hu Pro (10) Piackutatók Éjszakája (2) PISA (2) piskóta (2) plakát (2) pmsz (2) POS (1) ppt (2) PR (6) PR Herald (1) praliné (2) PricewaterhouseCoopers (2) Procter and Gamble (1) Profession (7) Profi (1) Progresszív magazin (16) Promo Data (2) PS:PRovocative (1) PTE (2) puszdeli (1) PwC (5) pálinka (1) pályázat (1) péksütemény (4) pénzügy (89) Randstad (13) reggeli csemegék (2) Regus (5) reklám (79) rendezvény (3) Research International Hoffmann (1) retek (1) Reál (1) rizs (2) Roland Berger (1) Roper Jelentés (5) rovarirtó (1) rovarírtószer (1) rozs (1) ruházat (4) rádió (15) rágcsálnivaló (2) rágógumi (1) régiók (5) sajt (8) sajtó (4) sampon (2) Samsung (1) Sanofi (1) Sanoma (3) Scottwork (1) sertés (3) sertéshús (3) sertészsír (2) Sharp (1) Shopper Insight (3) ShopperTrends (7) Shopping Monitor (5) Sikertermék (1) Spar (1) sport (3) SSC (1) statisztika (2) STR (1) Stratégiai Levél (2) stressz (1) Svájc (1) szabadidő (6) Szallas.hu (1) szaloncukor (9) szalonna (1) szegmentáció (1) szemkamera (1) személygépkocsi (45) szennyvíz (1) szeptember (1) szerszámgép (1) szeszes italok (1) szeszesital (1) szilveszter (2) Szinapszis (44) Szlovákia (3) szolgáltatás (28) Szonda Ipsos (22) szponzorálás (3) szupermarket (4) szájvíz (1) Szállodaszövetség (6) Szállás.hu (4) szállítás (22) számítógép (4) száraz tészta (3) szélenergia (1) szépségápolás (1) szója (2) szórakozás (3) szörp (2) sárgarépa (2) sör (20) Takarékbank (2) TakarékPont (1) tanulmány (46) tanulás (4) taxi (1) tea (7) TED (5) tej (14) tejföl (1) tejpor (2) tejtermék (11) település (5) termékenység (1) Tesco (1) testsúly (2) testápolás (13) testápoló (4) Tetra Pak (2) tisztítószer (3) tizenévesek (14) TNS (15) TNS Hoffmann (7) TNS Media Intelligence (8) tojás (5) TOP (1) Trend (2) Trezex (2) turizmus (73) tusfürdő (2) támogatás (2) táplálkozás (23) Tárki (43) társadalom (13) távfűtés (1) távközlés (2) távmunka (5) tészta (3) tévé (25) tévénézés (43) túró (1) tüzelőanyag (1) uborka (2) utazás (11) vaj (6) vendéglátás (20) verseny (3) video (9) villamos energia (6) világ (19) virsli (6) Visegrádi országok (7) Vodafone (1) vállalat (58) válság (14) vándorlás (5) vásárlás (114) vásárlóerő (6) Vásárlóerő Index (5) víz (2) vöröshagyma (1) vöröshús (1) Weber Shandwick (2) Weltauto (2) Wiz Air (1) Workania (13) zab (1) zeller (2) zene (2) zsiradék (1) zöldség (17) ÁFA (5) állat (10) állás (9) ÁNTSZ (2) árak (165) árpa (1) árérzékenység (2) ásványvíz (14) édesség (21) Édességgyártók Szövetsége (2) édesítőszer (4) élelmiszer (347) élelmiszer-biztonság (5) építőipar (24) ételízesítő (1) Étkezési szokások (14) étolaj (3) öblítő (1) ökotermékek (2) öntözés (1) ötven felettiek (1) újrahasznosítás (1) üdítőital (10) ügyfél (1) ügyfélszolgálat (1) ügynökség (2) üzletek (28) üzletválasztás (9)

Piackutatások Archívum